the klm walking deady end of movie

Anything you'd like to discuss (related to MoHAA or our clan)
User avatar
MikasaAckermann
klm-clan General
Posts: 1826
Joined: 5 years ago
Location: Tunisia
Tunisia

Re: the klm walking deady end of movie

Postby MikasaAckermann » 4 years ago

Henri IV wrote:ho my god

i must build again the sequense ,
it was finish , only some nose to put
but movie maker have broken, i lost all my work :110: :110: :110:

i will become in the begining and make one again ,

MOVIE MAKER ..FUCK YOU :mad2: :mad2:


OH Henri!! I know that feeling, because I forget to save my work all time :?????:
but I know you'll make it :D this work needs a lot of patience, but I think you've spent it all on us :lol: :lol: :lol: :lol:
Good luck :wink2:
ɔ̽̕̕ɥ̾̑̒ɐ̛̉̈́l͌̎̐l͛̆̀ǝ̛́́ȕ͗̑ƃ̓̈̑ǝ̀̉͌ ̿̃̓ɐ̆̔̚ɔ̐̉͐ɔ̍̒̕ǝ̾̌̉d̋͛̊ʇ̿́͝ǝ̾͐̾p͆̍͠ Image
User avatar
ARCZI
Klm-clan Captain
Posts: 214
Joined: 5 years ago
Location: UK/Poland
Poland

Re: the klm walking deady end of movie

Postby ARCZI » 4 years ago

I know, I know. :LMAO: :LMAO: :LMAO:

Henri deleted all that material from makeing the movie because he want to spend more time with us. He just miss our insubordination and lack of discipline hehehe. I don't blame You Henri, we are just so lovely, nice and uniqe and we love You too.

When we will do next movie? :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

You are the best Monsieur le Directeur
=K(L)M=ARCZI (PL)|Pvt
User avatar
Henri IV
klm-clan General
Posts: 2385
Joined: 6 years ago
Location: France
France

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Henri IV » 4 years ago

MikasaAckermann wrote:
Henri IV wrote:ho my god

i must build again the sequense ,
it was finish , only some nose to put
but movie maker have broken, i lost all my work :110: :110: :110:

i will become in the begining and make one again ,

MOVIE MAKER ..FUCK YOU :mad2: :mad2:


OH Henri!! I know that feeling, because I forget to save my work all time :?????:
but I know you'll make it :D this work needs a lot of patience, but I think you've spent it all on us :lol: :lol: :lol: :lol:
Good luck :wink2:


yes it s right:)))
thx
=K(L)M=Henri IV|Gen
User avatar
Henri IV
klm-clan General
Posts: 2385
Joined: 6 years ago
Location: France
France

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Henri IV » 4 years ago

ARCZI wrote:I know, I know. :LMAO: :LMAO: :LMAO:

Henri deleted all that material from makeing the movie because he want to spend more time with us. He just miss our insubordination and lack of discipline hehehe. I don't blame You Henri, we are just so lovely, nice and uniqe and we love You too.

When we will do next movie? :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

You are the best Monsieur le Directeur


thx mate , so dont worry for the discipline .
it was to feel a good, and when you will see the movie , it look like very serieous:)))
=K(L)M=Henri IV|Gen
User avatar
Henri IV
klm-clan General
Posts: 2385
Joined: 6 years ago
Location: France
France

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Henri IV » 4 years ago

hello all
good morning
it s alf past 6 oclok in the morning , i will go work at 7.00 .
it juste to say you all that the movie is finish, (shit of movie maker)
i will put it on youtube this evening for 18.00 ap

be patient and

YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :whip: :whip: :whip: :whip:
=K(L)M=Henri IV|Gen
User avatar
MikasaAckermann
klm-clan General
Posts: 1826
Joined: 5 years ago
Location: Tunisia
Tunisia

Re: the klm walking deady end of movie

Postby MikasaAckermann » 4 years ago

Henri IV wrote:hello all
good morning
it s alf past 6 oclok in the morning , i will go work at 7.00 .
it juste to say you all that the movie is finish, (shit of movie maker)
i will put it on youtube this evening for 18.00 ap

be patient and

YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :whip: :whip: :whip: :whip:



Congratulations Henri :D I'll be looking forward to it :D
ɔ̽̕̕ɥ̾̑̒ɐ̛̉̈́l͌̎̐l͛̆̀ǝ̛́́ȕ͗̑ƃ̓̈̑ǝ̀̉͌ ̿̃̓ɐ̆̔̚ɔ̐̉͐ɔ̍̒̕ǝ̾̌̉d̋͛̊ʇ̿́͝ǝ̾͐̾p͆̍͠ Image
User avatar
-=BoogeyMan=-
klm-clan General
Posts: 940
Joined: 5 years ago
Location: Assen, The Netherlands
Netherlands

Re: the klm walking deady end of movie

Postby -=BoogeyMan=- » 4 years ago

YES me to ...thx for all you good work Henri :yes: :yes:
=K(L)M=BoogeyMan(NL)|Gen

“Instead of wiping away your tears, wipe away the people who created them.”




Image
User avatar
techno1029
klm-clan General
Posts: 2249
Joined: 6 years ago
Location: UK
Great Britain

Re: the klm walking deady end of movie

Postby techno1029 » 4 years ago

Haha Good job Henri...The whole world will be able to see the Crazy Clan :woohoo:
=K(L)M=Techno1029|Gen

Its the end of the World?? Ahh Shit... I haven't finished my Beer yet!!!
User avatar
demonking
klm-clan Private
Posts: 443
Joined: 5 years ago
Location: Mumbai, India
Contact:
India

Re: the klm walking deady end of movie

Postby demonking » 4 years ago

Saw the movie.. You did a great job Henri :yes: :yes:
Like Artur said.. I'm too in for another movie with you as a director :whip: :whip: :woohoo:
Imagination - World's Most Powerful Graphics Chip..

=K(L)M=Demonking|Pvt
User avatar
Henri IV
klm-clan General
Posts: 2385
Joined: 6 years ago
Location: France
France

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Henri IV » 4 years ago

demonking wrote:Saw the movie.. You did a great job Henri :yes: :yes:
Like Artur said.. I'm too in for another movie with you as a director :whip: :whip: :woohoo:



thx you i m touched :yes: :yes: :yes:
=K(L)M=Henri IV|Gen

Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest