the klm walking deady end of movie

Anything you'd like to discuss (related to MoHAA or our clan)
User avatar
whitelightning
klm-clan Leader
Posts: 2476
Joined: 6 years ago
Location: Hoek van Holland, The Netherlands
Netherlands

Re: the klm walking deady end of movie

Postby whitelightning » 4 years ago

Sorry guys, im not sure if i can be there tonight.
Im on a rollercoaster again that never stops :( :110:
Image
User avatar
Jason Bourne
Klm-clan Captain
Posts: 865
Joined: 6 years ago
Location: Italy
Contact:
Italy

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Jason Bourne » 4 years ago

Sorry but I can't be there, I've just known that I'll not be at home this evening!
=K(L)M=JasonBourne™|Pvt
One shot, one kill. No luck, just skills.

playing mohaa on vetus server as Delta
User avatar
Henri IV
klm-clan General
Posts: 2385
Joined: 6 years ago
Location: France
France

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Henri IV » 4 years ago

techno1029 wrote:I will be around anyway as its Fridayfookaround!!!! I can do my George Clooney stuff if you want??? :whistle:


you have your place in the movie my friend .
you like dancing on ACDC:))))
see you in some minute mate
=K(L)M=Henri IV|Gen
User avatar
Deady
klm-clan Leader
Posts: 5322
Joined: 6 years ago
Location: Drenthe, The Netherlands
Netherlands

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Deady » 4 years ago

Recording starts 20:30 eh? Count me in Henri :D:
=K(L)M=Deady|Ldr
User avatar
Henri IV
klm-clan General
Posts: 2385
Joined: 6 years ago
Location: France
France

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Henri IV » 4 years ago

thx you all.
the sequenses are finished, i want to tell you all thx a lot to have done your best to participate .
i will try to make my best for give you all a great movie .

THE KLM WALKING DEADY :

sometime it was dificulte to make the good sequense because we were joking more , laughing, so
it great to could make this movie with you all my friend .

you dont know so i recorded to some great moment who wont on the movie so in the blooper..
hahahhahahah it will be great to:)))

you are all in ,some always ,some 1 time ,some 2 time,some 3 time,some 4 time some 5 time killer first .
i will miss you killer in the movie so , you couldnt , not your fault,:i respect that.

thx a lot to mikasa ,elroy , milliway , foghorn for making a lot of trying befort the begining.

i appreciate to ,the great job of white.
whit out him it will be very difficulte, thx mon ami for all you do for us ♥♥♥♥♥

klm menber s are some great actors , and the movie will be in youtube,

again thx thx thx .

i wanteed do this for a long time ago ,

and a big kiss for our best leader , who that allows us to spend a good time together :

i hope all took pleasure to recording .

i will working the sequenses and put some song in

yahooooooooooooooooooooooooooooooooo :whip: :whip: :whip: :whip:
=K(L)M=Henri IV|Gen
User avatar
Kpt.Milliways
klm-clan General
Posts: 1422
Joined: 5 years ago
Location: Germany
Germany

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Kpt.Milliways » 4 years ago

Hehe, this was big fun and big effort aswell.
I look forward to watch the whole official movie (and the inofficial version aswell - :woohoo: ) :woohoo: :yes: :yes: :biggrin2: :biggrin2:

We all KLM can give us a big pat on our backs for that I think.

Thank you very much for your patience Henri, thank you very much for your support Wibo and thank you very much for your silent guidance Deady.
=K(L)M=Kpt.Milliways|Gen

Warum ist die Banane krumm?!?
User avatar
Henri IV
klm-clan General
Posts: 2385
Joined: 6 years ago
Location: France
France

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Henri IV » 4 years ago

We all KLM can give us a big pat on our backs for that I think
.


yes i m agree with you :wink2:
Attachments

[ Play Quicktime file ] kick my ass.mp4 [ 218 KiB | Viewed 696 times ]

=K(L)M=Henri IV|Gen
User avatar
demonking
klm-clan Private
Posts: 443
Joined: 5 years ago
Location: Mumbai, India
Contact:
India

Re: the klm walking deady end of movie

Postby demonking » 4 years ago

Finally the movie is complete :woohoo: :woohoo:
Henri has been very patient with us, no doubt in that :yes: :yes:
Sneak Peek of yesterday's shoot.. Have added only 3, as most of the ss would require a minimum age of 18+ :lol: :lol:
Our Radio guy was not getting a good signal, so he tried this :lol:
shot0050.jpg
shot0050.jpg (289.74 KiB) Viewed 690 times

That's Deady having a good time :lol:
shot0047.jpg
shot0047.jpg (299.39 KiB) Viewed 690 times

No comments on this one :LMAO: :LMFAO:
shot0045.jpg
shot0045.jpg (164.64 KiB) Viewed 690 times
Imagination - World's Most Powerful Graphics Chip..

=K(L)M=Demonking|Pvt
User avatar
Henri IV
klm-clan General
Posts: 2385
Joined: 6 years ago
Location: France
France

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Henri IV » 4 years ago

demonking wrote:Finally the movie is complete :woohoo: :woohoo:
Henri has been very patient with us, no doubt in that :yes: :yes:
Sneak Peek of yesterday's shoot.. Have added only 3, as most of the ss would require a minimum age of 18+ :lol: :lol:
Our Radio guy was not getting a good signal, so he tried this :lol:
shot0050.jpg

That's Deady having a good time :lol:
shot0047.jpg

No comments on this one :LMAO: :LMFAO:
shot0045.jpg


hahaha nice sreen mate
=K(L)M=Henri IV|Gen
User avatar
Rinus
klm-clan General
Posts: 1070
Joined: 6 years ago
Location: The Netherlands
Netherlands

Re: the klm walking deady end of movie

Postby Rinus » 4 years ago

henri thanks for your patience !!! We are like little children you always have to correct :whip: ... I'm curious about your masterpiece thanks for socializing :yes:
1000 times respect you henri :wink2:
=K(L)M=Semperfi(NL)|Gen

You're never beaten until you admit it.

Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest